czwartek, 30 kwietnia 2015

Obchody Dni Ziemi pod hasłem „Wszystkie strony światła”.

 Podjęte działania:
-Konkurs na gazetkę pod hasłem „Odnawialne źródła energii”
-Konkurs fotograficzny „PRZYRODA ŚWIATŁEM MALOWANA"
-Konkurs plastyczny na PROJEKT ZNACZKA POCZTOWEGO „Wszystkie strony świat(ł)a”
-TURNIEJ WIEDZY EKOLOGICZNEJ – udział uczennicy w wojewódzkim konkursie w MGW w Zabrzu 
-Konkurs literacki pt. „ŚWIATŁO DLA POLSKI" wyróżnienie w wojewódzkim konkursie w MGW w Zabrzu
-Ogólnopolski konkurs przedmiotowy Panda z biologii
-Ogólnopolski konkurs literacki pod hasłem Listy dla Ziemi
- Inscenizacja podsumowująca pod hasłem Źródła energii
- Promocja działań ograniczających zużycie wody i energii elektrycznej– pogadanki  i prezentacje multimedialne w klasach nt. alternatywnych  źródeł energii,wyłączanie zbędnego oświetlenia w klasach i na korytarzu szkolnym w czasie przerw i po lekcjach (nauczyciele i pracownicy obsługi)